Splošni pogoji poslovanja spletnega nakupovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ter Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP). Spletno trgovino Nebbia.si upravlja Herkul, trgovina s športno prehano, Jure Potočnik s.p., Hočko Pohorje 46, 2311 Hoče

Dostopnost informacij:
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, davčno številko)
  • kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitve
  • pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave)
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
  • način plačila in dostave
  • časovno veljavnost ponudbe
  • rok v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
  • pojasnjen mora biti postopek ob reklamaciji, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci
Načini plačila:
  • z gotovino ob prevzemu blaga (po povzetju)
  • z nakazilom na račun (po predračunu)
Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in obvestilom kupcu, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče. Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku ponudnika.
1. Veljavnost ponudbe
Cene se lahko spremenijo brez predhodne napovedi. Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Roki veljavnosti ponudbe so navedeni ob sami akcijski ponudbi.
2. Cene
Vse cene so izražene v evrih in vsebujejo DDV. Cene ne vključujejo stroškov dostave blaga.
Dostava:
Ponudnik bo naročene izdelke, ki so na zalogi dostavil kupcu z DPD. Naročila sprejeta do 13:00  bodo poslana še isti dan.
Predvideni rok dobave znaša običajno 1 delovni dan, včasih zaradi posebnih okoliščin tudi dlje (naročila med vikendi in prazniki).
Naročilo nad 70 € je brez stroškov dostave, pri naročilu do 70 € pa je potrebno poravnati še poštnino, ki znaša 4,00 € z vračunanim 22 % DDV (pavšalni znesek).

Dostavo izdelkov vršimo preko dostavne službe DPD Slovenia.

DPD vam pošlje 1. obvestilo preko e-maila ali sms-a o predvideni dostavi in morebitni višini odkupnine. 

Takoj, ko na dan dostave zjutraj kurir skenira paket se avtomatično pošlje 2. obvestilo, v katerem se nahaja predviden 1-urni časovni okvir za dostavo. Vključuje številko kurirja in oddelka za podporo uporabnikom.

V kolikor je prvi poskus dostave neuspešen je prejemnik avtomatično obveščen preko e-maila ali sms-a. Sporočilo vsebuje povezavo, ki vodi direktno do aplikacije, kjer so na voljo vse možnosti za dostavo in prejemniki lahko sami izberejo možnost, ki jim najbolj ustreza. Paketna služba si pridružuje pravico paket dostaviti v treh poizkusih.

DPD je zelo prilagodljiv. S kurirjem se lahko dogovorite za drug naslov dostave ali za prevzem paketa v DPD paketni trgovini.

Paketne trgovine se nahajajo na nekaterih poštah in bencinskih servisih Petrol. Paket je možno prevzeti v času obratovanja DPD paketne trgovine z veljavno osebno izkaznico ali potnim listom. Paket dvignete s prejeto kodo za prevzem.

Plačilu poštne provizije večjih zneskov se lahko izognete s plačilom po predračunu na naš TRR.
Postopek nakupa:
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Ponudnik si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti ali po telefonu o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih izdelkov med kupcem in ponudnikom je nepreklicno sklenjena.
Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira in pošlje.
Reklamacija blaga in vračilo blaga:
Reklamacija blaga: kupcu pripada pravica, da reklamira prejeto blago. Prav tako lahko reklamira tudi blago, ki je bilo uničeno ali poškodovano ob prevozu. V tem primeru ponudnik opravi zamenjavo izdelka na svoje stroške. V primeru, da je poškodba na pošiljki nastala zaradi prevoza vidna, lahko kupec takšno pošiljko zavrne takoj pri dostavi. Ponudnik ni dolžan sprejeti odkupninskih pošiljk ali pošiljk, ki ne ustrezajo splošnim pogojem poslovanja ponudnikova.
Vračilo blaga: kupcu pripada pravica, da v 15 dneh vrne kupljeno blago brez kakršne koli odškodnine. Vendar je kupec dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vračanju kuplenega blaga (morebitni stroški poštnine). Blago je potrebno v primerni embalaži poslati na naslov:
Herkul, trgovina s športno prehrano in opremo, Jure Potočnik s.p., Hočko Pohorje 46, 2311 Hoče
Izdelki morajo biti neuporabljeni in nepoškodovani v originalni embalaži. Priložen mora biti originalen račun ter TRR pošiljatelja (številka, enota banke). Ponudnik vrne celotno kupnino brez stroškov poštnine najkasneje v 15 dneh od prejema vrnjenega blaga.
Pravica do zasebnosti:
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju osebnih podatkov pred izgubo, zlorabo ali nepooblaščenim dostopom v skladu z zakonom o varstvu osebnih podatkov.
Odveza odgovornosti:
Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova dobavljivost in cene spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V tem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
Sklepanje pogodb:
Vse pogodbe med ponudnikom in uporabnikom morajo biti sklenjene v slovenskem jeziku.
Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku ponudnika.
Uporabnik lahko od ponudnika zahteva vpogled v pogodbe (naročila), ki jih je sklenil s ponudnikom v preteklem obdobju. Ponudnik bo kupcu posredoval željene pogodbe takoj po prejemu njegove zahteve. Zahtevo za vpogled v prejšnje pogodbe lahko uporabnik pošlje na email: info@herkul.eu
Pritožbe in spori:
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik je dolžan vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Kupec se lahko v primeru težav obrne na ponudnik:
Preko telefona: 031 225 100
Preko Emaila: info@nebbia.si
Ali pismeno na naslov : Herkul, trgovina s športno prehrano in opremo, Jure Potočnik s.p.
Hočko Pohorje 46, 2311 Hoče
 
Ponudnik bo v 5 delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil kupcu potek nadaljnje obravnave postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Želimo vam prijetno nakupovanje in hvala za zaupanje.